Tervehdi uutta logoamme!

IsoKristiina saa uuden visuaalisen ilmeen ja uuden logon. Uusi identiteetti heijastaa työtä hyvien kohtaamispaikkojen ja miellyttävien ostokokemuksen luomiseksi asukkaille.

 

Cityconin uuden brändi-identiteetin mukaisesti IsoKristiinan uudessa logossa on omistajayhtiön kuusikulmio. Cityconin pohjoismainen strategia perustuu kestävien, elämää täynnä olevien paikkojen luomiseen ja asukkaiden arjen helpottamiseksi ja parantamiseksi.

 

Uusi brändi-identiteetti ja logo vihjaavat Cityconin historiaan ja korostavat samalla yhtiön tulevaisuuden suuntaa ja IsoKristiinan asemaa paikallisyhteisössä. Uuden brändi-identiteetin elementit koostuvat uudesta logosta ja uusista brändiväreistä, jotka heijastavat pohjoismaista eleganssia ja yksinkertaista muotoilua.

 

Uusi identiteetti heijastaa sitä, kuinka IsoKristiina haluaa kohdata asiakkaat, paikalliset yhteisöt ja yritykset keskustassa. Se kuvastaa työtä tehdä ainutlaatuisista paikoista eläviä yhteisöjä.